صادرات مستقیم خرما ربی ایرانشهر

صادرات مستقیم خرما ربی ایرانشهر در  ایران بسیار پر رونق می باشد.خرما ربی از بهترین خرما های نیمه خشک ایرانی می باشد و بسیار خوشمزه و خوش طعم است.ایزانشهر از شهرستان های گرمسیر توابع سیستان و بلوچستان می باشد که دارای بهترین  و بزرگترین نخلستان های خرما ربی در ایران است.خرمای ربی در ایران دطرفداران زیادی دارد  البته در تمام کشور هی مصرف کننده خرما محبوب می باشد و جز خرما های مناسب برای صادرات و و اردات خرما است.صادرات مستقیم خرما ربی ایرانشهر در سایت  خرما ایران با بهترین قیمت و کیفیت ممکن انجام می گیرد.خرما های خوب و تازه و با کیفیت بصورت بسته بندی شده و. فله ای را بصورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای به کشور های خارجی ایران از جمله اوکراین و مالزی صادر می کنیم.

 

صادرات مستقیم خرما ربی

 

ویژگی های خرما ربی ایرانشهر

  1. نیمه خشک و رطوبت کمی دارد
  2. دانه درشت و کشیده است
  3. خارک آن قرمز می باشد
  4. خود خرما رنگ قهوه ای تیره و یا مشکی  دارد که مایل به قرمز نیز می باشد
  5. پوست آن تقریبا  مات می باشد و شفافیت زیادی ندارد.
  6. پوست در بعضی خرما ها صاف است  معمولا زیاد صاف نیست .

 

خرمایی ربی از خرماهای خوب و پرخاصیت می باشد و با وجود نیمه خشک بودن خرما نرم و خوش طعم است.این خرما عمدتا در شهرستان ایرانشهر به مقدار انبوهی کشت می شود که علاوه بر رفع نیاز بازار های خرما ایران از خرما ربی به بازار های خارجی نیز صادر می شود.خرما از میوه های پرخاصیت گرمسیری است که بر روی سفره های صبحانه و همچنین سفره های سحر و افطار در ماه رمضان جایگاه ویژه ای دارد.

 

صادرات مستقیم خرما ربی

 

شما می توانید علاوه صادرات مستقیم خرما ربی ایرانشهر  از صادرات و  واردات و خرید و فروش تمام خرماهای ایرانی بصورت عمده و خرده در سایت خرما ایران مطلع شوید.ما بهترین و تازه ترین خرما های ایرانی را با نازلترین قیمت ها عرضه می نماییم.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. زاهدی
  2. کلوته
  3. استعمران خوزستان
  4. کبکاب
  5. پیارم
  6.  مضافتی بم
  7. ربی ایرانشهر
  8. پیارم 
  9. مضافتی
  10. خرما ربی
  11. جدید ترین خرما

برای نمایش اطلاعات هر کدام از خرمئا ها بر روی نام آن ها کلیک کنید و جهت کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت ها  با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.