قیمت خرما مضافتی بسته بندی شده بم

قیمت خرما مضافتی بسته بندی شده بسته به وزن بسته خرما متفاوت است.وزن این بسته ها از ۶۵۰ گرم شروع شده و تا ۲ کیلو گرم نیز ادامه دارد. در بسته بندی این خرما ها دقت و تلاش زیادی به کار رفته است. تا خرمای تازه  سالم را در بهداشتی ترین حالت ممکن به دست شما عزیزان برسانیم . چرا که این میوه یکی از پر مصرف ترین ارقام خرما می  باشد . و بایستی درخواست های و انتظارات مصرف کنندگان به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

قیمت خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرما بم یکی از بهترین نوع خرما در ایران می باشد. که دارای مزه عالی ،قیمت مناسب،خواص بسیار زیاد،کیفیت بالا و… بوده. این میوه نرم و شیره ای است. و در تمام ایران و جهان طرفداران زیادی دارد. بهترین نوع خرما مضافتی در شهرستان بم کشت می شود. این خرما بصورت کاملا ارگانیک و به دور از هر گونه کود های مضر صنعتی روند رشد خود را طی می کند. و  پس از اسن که از نخل چیده شود. ابتدا بصورت کامل بازبینی می شود. و دانه های فاسد،له شده ،کال ،آلوده و… را جدا می کنند. سپس خرما های تازه و سالم و البته تمیز را در مشمبا های بهداشتی درون جعبه های کارتونی کاملا بهداشتی قرار می دهند. در هر بسته خرما بسته به وزن آن دو الی چند رج خرما قرار می گیرد.

قیمت خرما مضافتی بسته بندی شده بم

شما می توانید قیمت خرما مضافتی بسته بندی شده بم را از مشاوران خوب سایت ما بپرسید. و همچنین پاسخ تمام پرسش های خود را بیابید. همچنین می توانید از طریق مشاوران فروش ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت خرما مضافتی

سایت خرما یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما در ایران می باشد. که از وجود مشاوران،تاجران و …با تجربه و موفق بهره می برد. و تمام اهداف خود را مبنی بر رضایت مندی شما پیش می برد. شما می توانید از دیگر خرما های خوب ما دراین سایت دیدن فرمایید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.