نمایندگی فروش خرما کلوته با کیفیت جیرفت

نمایندگی فروش خرما کلوته با کیفیت جیرفت یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما می باشد. که عمده فعالیت های خود را با همکاری سایت خرما ایران انجام می دهد. خرما کلوته یکی از خوش طعم ترین ارقام خرما  در ایران می باشد. که میوه های خوب و با کیفیت با آن در رقابت می باشند.

نمایندگی فروش خرما کلوته

نمایندگی فروش خرما کلوته با کیفیت جیرفت

اغلب عرضه کنندگان و شرکت های معتبر برای رساندن محصول خود به دست مصرف کننده حقیقی از نمایندگی ها استفاده می کنند. تا دست افراد دلال و سودجو را از محصول کوتاه کنند و اجازه ندهدن کسی محصول را با قیمت گرانی به مشتری ها بفروشد.شما می توانید جهت ارتباط با نمایندگی فروش خرما کلوته با کیفیت جیرفت با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته  رقم خوبی است که بسته به زمان چیدن خرماز نخل میتواند نیمه خشک و یا تر باشد. کلوته دارای طعم خوب،خواص زیاد ،رطوبت مناسب ،گوشت نرم و لطیف،قیمت مناسب و… می باشد. و همه ویژگی های عامه پسند یک رقم خوب را دارا می باشد. این میوه نیمه خشک  و نیمه گوشتی بوده و رنگ آن قهوه ای تیره است .این میوه دارای انواع ویتامین ها ،مقدار زیادی فیبر ،قند های طبیعی و آهن و کلسیم می باشد. می توان از آن شیره خرما تهیه کرد و برای پخت نان خرما و یا حلوا خرما از ان بهره برد. خرما کلوته یکی از بهترین پذیرایی ها برای  افطار در ماه مبارک رمضان و… می باشد. کلوته شبیه به مضافتی است. اما چون رطوبت کمتری دارد. مقاومت  پایداری آن از رطب مضافتی کمی بیشتر است.

نمایندگی فروش خرما کلوته

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده عرضه می شوند. این میوه ه همگی تازه و با کیفیت می باشند. و اصل شهر های خرما خیز ایران می باشند.لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما  ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید . ما به جهت بالا بردن سطح اطلاعات شما ویژگی هر کدام  را به طور کامل بیان نموده ایم.