قیمت خرما پیارم اصل  حاجی آباد

قیمت خرما پیارم اصل  حاجی آباد یکی از پرسش های متداول مصرف کنندگان می باشد. خرما پیارم یکی از ارقام بسیار با کیفیت می باشد. که در جهان و ایران دارای نامی خوش بر سر زبان ها است. شما می توانید قیمت خرما پیارم اصل  حاجی آباد را از مشاوران خوب سایت خرما ایران بپرسید.

قیمت خرما پیارم

خرما پیارم

خرما پیارم نوع دانه درشت و کشیده ای از میوه ایرانی است.این میوه با کیفیت و خوش طعم خواص فراوانی نیز دارد  و دارای انواع ویتامین ها و املاح و مواد معدنی می باشد.خرما پیارم تازه و با کیفیت یکی از خوش طعم ترین ارقام خرما می باشد.رنگ خرما قهوه ای ملایمی است که براقیت خاصی ندارد و در سطح پوست خرما چروک های نیمه عمیق دیده می شود.

خرما پیارم در کشور های از جمله مصر،پاکستان،ایران و … کشت می شود. این خرما در ایران در شهرستان حاجی آباد واقع در هرمزگان کشت می شود. یکی از ویژگی های خوب خرما پیارم ایرانی ارگانیک بودن صد درصدی آن است. که باعث شده تا این میوه طرفداران زیادی در کل کشور و همچنین بسیار از کشور های خارجی داشته باشد.

قیمت خرما پیارم

قیمت خرما پیارم اصل  حاجی آباد

قیمت خرما پیارم نسبت به ارقام دیگر کمی بالا است و این باعث شده تا قشر ضعیف جامعه نسبت به خرید ان احساس ناتوانی و نارضایتی کنند. به همین دلیل سایت خرما ایران تلاش می کند تا با حذف واسطه ها خرما را به طور مستقیم از نخلستان به دست شما عزیزان برساند وقیمت خرما را به طرز چشم گیری کاهش دهد.

در سایت خرما ایران انواع خرمای تازه و با کیفیت با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. شما می توانید از دیگر محصولات خوب ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.