قیمت فروش خرما مضافتی اصل بم بصورت عمده وخرده

قیمت فروش خرما مضافتی در سایت خرما ایران بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با پرداخت هزینه ای کم تر از دیگر بازار ها خرمای با کیفیت و تازه را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

خرمای مضافتی بم

خرمای مضافتی بم معروف ترین رقم خرما در ایران و محبوب ترین نوع این میوه حتی در جهان می باشد. آمار ها نشان می دهد درصد فروش خرما مضافتی بیشتر از هر نوع دیگر است. رقم مضافتی دارای مزه شیرین و دلچسب است. ویژگی های خوب این خرما مانند نرم  گوشتی بودن،دارای شیره فراوان،صد در صد ارگانیک و… باعث شده تا این میوه در سبد غذایی خانوار جایگاه خوبی داشته باشد.

قیمت فروش خرما مضافتی

کشت اختصاصی خرما مضافتی در ایران  توسط شهرستان بم واقع در کرمان انجام می شود.این خرما تمام پروسه ی رشد خود را به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی طی می کند. به همین دلیل خواص ذاتی خرما و همچنین طعم و خاصیت های آن به طور کامل حفظ می شود.

قیمت فروش خرما مضافتی

قیمت فروش خرما مضافتی هر کیلو از خرمای مضافتی از ۱۲ هزارتومان شروع می شود. البته قیمت خرمای مضافتی بسته بندی شدهبا توجه به وزن بسته تعیین می شود.بسته های این میوه از وزن ۶۵۰ گرمی تا دو کیلویی و… عرضه می شوند و در هر دو صورت بسته بندی شده و فله ای ،کاملا بهداشتی و سالم می باشند.شما می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت خرما با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید.

قیمت فروش خرما مضافتی

در سایت ما انواع خرمای ایرانی با کیفیت بالا و مزه عالی عرضه می شوند. شما می توانید بهترین خرما های اصل ایران را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.