بازار خرید انواع خرما استعمران خوزستان

بازار خرید انواع خرما یکی از مراکز عمده عرضه خرما در ایران می باشد. که دارای زیر مجموعه های فراوان برای عرضه انوع خرما ایرانی است. یکی از این زیر مجموعه های موفق بازار خرید انواع خرما استعمران خوزستان می باشد. که بیشتررین تمرکز خود را بر روی خرما استعمران گذاشته است . تا بتواند این خرما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در تمام ایران عرضه نماید.

بازار خرید انواع خرما

خرما استعمران خوزستان

این رقم نیز دانه درشت می باشد . و دارای مزه عالی و خواص بی نظیر است. سالانه مقدار زیادی خرما استعمران به بیش از هفتاد کشور دنیا عرضه می شود. که  باعث شده است تا تمام دنیا به کیفیت میوه ایرانی پی ببرند. و هر سال طرفداران بیشتری نیز داشته باشد. خرما استعمران نیمه خشک و نیمه گوشتی بوده. و بافت ـآن طعم ملایمی دارد . رنگ این خرما نیز قهوه ای ملایم است. خارک آن زرد رنگ بوده و رطب خرما دراری رنگ قهوه ای روشن است. که در مرحله خارک طعم خرما گس است.خرما استعمران نیز دارای خواص بسیارزیادی است. و موجب سلامتی و شادابی بدن می گردد.

بهترین نوع وبیشترین مقدار خرما استعمران در استان خوزستان کشت می شود. این استان بیشتر از هفتاد درصد نخلستان های خود را به کشت خرما استعمران تخصیص داده است. و برای کشت خرما به صورت کاملا ارگانیک زحمت زیادی می کشند.

بازار خرید انواع خرما

بازار خرید انواع خرما استعمران خوزستان

شما می توانید جهت برقراری ارتباط و همچنین خرید از بازار خرید انواع خرما استعمران خوزستان با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده عرضه می شوند. این میوه ه همگی تازه و با کیفیت می باشند. و اصل شهر های خرما خیز ایران می باشند.لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما  ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید . ما به جهت بالا بردن سطح اطلاعات شما ویژگی هر کدام  را به طور کامل بیان نموده ایم.