خرما مضافتی بم با کیفیت بسیار بالا

خرما مضافتی بم با کیفیت بسیار بالا در سایت خرما ایران به فروش می رسد.شما می توانید در سایت ما خرمای مضافتی تازه و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. و از یک خرید خوب و مطمن برخوردار شوید.

خرما مضافتی بم

این رقم خرما نام آشنا ترین و پرفروش ترین خرما در ایران می باشد . که دارای طعم عالی بوده و شیره فراوانی دارد. این رقم بیشتر در مرحله ی رطب که یک مرحله قبل از رسیدن کامل خرما می باشد چیده می شوذ چرا که در این مرحله رطوبت زیادی دارد و در این حالت بسیار محبوب می باشد. کشت انحصاری خرمای مضافتی مربوط به شهرستان بم می باشد و حدود ۸۰ درصد از نخلستان های بم را نخل مضافتی تشکیل داده است. به همین دلیل خرمای مضافتی را با  پسوند بم می شناسیم . و هنگام خرید بسیار تاکید داریم که حتما خرمای مضافتی اصل بم باشد.

خرما مضافتی بم

مصرف خرما در حالت های مختلف امکان پذیر می باشد و یکی از پرکاربرد ترین میوه ها می باشد. برخی از موارد مصرف خرما به صورت زیر می باشد.

  1. مصرف به عنوان میوه و همچنین میان وعده
  2. مصرف به عنوان شیرینی طبیعی در کنار شیر و چای
  3. مصرف به عنوان شیرین کننده انواع کیک و بیسکویت و موارد مشابه
  4. تهیه فرآورده های مفید و خوش طعم مانند شیره خرما و حلوای خرما
  5. و…

خرما مضافتی بم با کیفیت بسیار بالا

شما می توانید این خرما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سایت خرما ایران خریداری نمایید. کافی ست با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرما مضافتی بم

در سایت خرما ایران انواع خرما های خوش طعم و با کیفیت به صورت عمده و خرده عرضه می شود. لطفا ازدیگر محصولات ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از ارقام خرما بر روی نام آن کلیک نمایید.