توزیع انواع خرما مضافتی  بسته بندی

توزیع انواع خرما مضافتی  بسته بندی در سایت خرما ایران انجام می گیرد.خرما مضافتی بسته بندی شده تازه و خوش طعم با بسته ای کاملا بهداشتی و با رعایت  تمام استاندارد های عرضه و بسته بندی خرما  پخش میشود.

توزیع انواع خرما مضافتی  بسته بندی کار راحتی نیست چرا که بهترین خرما های تازه و تمیز باید انتخاب شوند چرا که اگر فقط یک خرما نا سالم در جعبه قرار گیرد بقیه خرماهای موجود در جعبه نیز خراب می شود. تمام خرما ها  ی تازه و کاملا تمیز بصورت مرتب در جعبه های نیم کیلویی و یک کیلویی خرما چیده می شوند.خرما مضافتی بم بهترین و مرطوب ترین خرما می باشد.بسیار نرم و شیره ای و خوش طعم می باشد و خوردن این خرما بسیار پر خاصیت و لذت بخش می باشد.

 

توزیع انواع خرما مضافتی

ویژگی های خرما مضافتی بم

  1. دانه خرما زیاد کشیده نمی باشد
  2. پوست نازک
  3. دانه ها کاملا از هم جدا هستند و بهم نمی چسبند
  4. پوسته براحتی از گوشت جدا می شود
  5. گوشتی و لذیذ
  6. خرما بسیار نرم می باشد.
  7. بیزی شکل گرد مانند
  8. دانه درشت
  9. کاملا سالم و بدون هیچ عارضه پوستی و درون بافتی

 

توزیع انواع خرما مضافتی

 

خرما مضافتی در شهرستان بم که از شهرستان های توابع استان کرمان می باشد بسیار انبوه کشت می شود.این خرما ها  در بم بسیار با کیفیت و تازه می باشند چرا که بم دارای بهترین و بزرگترین نخلستان های خرما مضافتی می باشد که در جهان مشهور می باشند.و تمام خرمای مضافتی بم بصورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران بصورت بسته بندی شده و فله ای عرضه و پخش می نماید.قیمت مناسب این خرما ها یکی از ویژگی های  خوب  توزیع انواع خرما مضافتی  بسته بندی شده توسط سایت خرما ایران می باشد.

 

درسایت خرما ایران علاوه بر توزیع خرما مضافتی بم سایر خرما های ایرانی که از تمام شهر های کشت کننده خرما در ایران جمع آوری شده اند  توزیع و عرضه می شوند.کیفیت خوب و مناسب و قیمت مناسب خرما های موجود در سیات خرما ایران رضایت همه مشتریان را کسب کرده است.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. زاهدی
  2. کلوته
  3. استعمران خوزستان
  4. کبکاب
  5. پیارم
  6.  مضافتی بم
  7. ربی ایرانشهر
  8. پیارم 
  9. مضافتی
  10. خرما ربی
  11. جدید ترین خرما

برای نمایش اطلاعات هر کدام از خرمئا ها بر روی نام آن ها کلیک کنید و جهت کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت ها  با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.