خرید خرما مضافتی بسته بندی شده با کیفیت عالی

خرما مضافتی بسته بندی شده یکی از محصولا ت غذایی است که در اکثر فروشگاه ها،پروتیین فروش ها،سوپرمارکت ها،بازار های مواد غذایی عرضه می شود. و دارای سایت های اختصاصی برای عرضه خرما به صورت مستقیم می باشد. بهترین و خوش طعم ترین خرما مضافتی را می توانید با قیمت مناسب از سایت خرما ایران خریداری نمایید.

خرید خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

مضافتی دارای رطوبت بالا ،پوستی صاف و تیره ،دانه های گرد و مایل به بیزی،هسته کوچک،بافت گوشتی و نرم و…می باشد. بهترین نوع رقم مضافتی در شهرستان بم کشت می شود. که تمام نیاز کشور از این خرما را برطرف می کند.

خرما مضافتی بسته بندی شده

خرما مضافتی رقم تمام مرطوبی می باشد. که باید در حساس ترین شرایط بهداشتی قرار گیرد. چرا که شیره موجود در خرما می توانید به مکان مناسبی برای تجمع میکروب ها و باکتری ها تبدیل گردد و با خود عوارضی را به همراه داشته باشد. بسته بندی خرما مضافتی یکی از حساس ترین مراحل اماده سازی این میوه جهت عرضه می باشد. و باید تمام نکات بهداشتی در عرضه ان رعایت شود.

خرید خرما مضافتی بسته بندی شده با کیفیت عالی

شما می توانید جهت خرید این خرما به صورت بسته بندی شده و فله ای با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید. ما به شما این امکان را می دهیم تا محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و خرده و همچنین حضوری و غیرحضوری خریداری نمایید.

خرید خرما مضافتی

در سایت ما انواع خرما ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می نماییم.لطفا جهت کسب اطلاعات هر کدام از میوه ها اطلاعات هرکدام را مطالعه نمایید.

به جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.