فروش خرما پیارم درجه یک و تازه حاجی آباد

فروش خرما پیارم درجه یک و تازه حاجی آباد یکی از مهم ترین تجارت ها در عرصه ی خرما در ایران می باشد که از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که این میوه خوش طعم ایرانی دارای طرفداران زیادی است و و همچنین قیمت ان از دیگر میوه ها بیشتر است.به همین دلیل باید به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید و فروش شود تا بتوان آن را با قیمت مقرون بصرفه و مناسب به دست مصرف کننده رساند.

فروش خرما پیارم

خرما پیارم حاجی آباد

خرما پیارم یکی از بهترین میوه های ایرانی است.این رقم جز ارقام محبوب و کمیاب می باشد که از طعمی بسیار خوب و بافتی نرم و شکلات برخوردار ایت. خرما پیارم نیمه خشک و نیمه گوشتی بوده و اندازه دانه های آن  حدود هفت سانتی متربوده کشیده می باشد به همین دلیل یکی از ارقام دانه درشت نیز محسوب می شود. این خرما به طور عمده در شهرستان حاجی آباد واقع در شمال هرمزگان کشت می شود.و تمام مراحل کشت خود را به صورت کاملا ارگانیک طی می کند.

خرما

مصرف خرمای تازه و با کیفیت در تمام سنین توسط پزشکان توصیه می شود. چرا که این میوه دارای انواع ویتامین ها،املاح و مواد معدنی،انواع فیبر ها و…می باشد. و در بسیاری موارد تاثیر بسیار زیادی در سلامت و شادابی و نشاط بدن دارد.

فروش خرما پیارم

فروش خرما پیارم درجه یک و تازه حاجی آباد

شما می توانید جهت خرید خرمای تازه و با کیفیت با قیمت مناسب از طریق مشاوران خوب سایت ما اقدام نمایید. ما به شما بهترین نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه ی خرما را  معرفی می نماییم.

در سایت انواع خرمای تازه و با کیفیت اصل ایران عرضه می شود.  شما می توانید این میوه را در تازه ترین حالت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. و از خرید خود لذت ببرید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید