فروش خرما مضافتی درجه یک به صورت مستقیم

فروش خرما مضافتی درجه یک به صورت مستقیم یکی از فعالیت های خوب سایت ما می باشد. ما به شما خرمای تازه وی با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می نماییم.این خرما های کشت اصل شهرستان بم واقع در کرمان  می باشند و تماما دارای پروسه ی رشد طبیعی بوده و از جمله محصولات غذایی کاملا ارگانیک هستند.

فروش خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرمای مضافتی بم رقم بسیار خوش طعمی از خرمای ایرانی است. این میوه دارای طعم عالی ،کیفیت بالا ،قیمت مناسب و… می باشد. مضافتی جز ارقام کاملا تر می باشد.که حدود  ۱۵ الی ۳۵ درصد از خرما را شیره و یا همان رطوبت تشکیل داده است. هرچه خرما دیر ترچیده شود رطوبت بیشتری خواهد داشت. اگرچه خرمای مضافتی به طور عمده در مرحله رطب چیده و روانه بازار می شود.

فروش خرما مضافتی

این رقم خرما علاوه بر طعم عالی دارای خواص بسیار زیادی بوده و موارد کاربرد زیادی نیز دارد. مصرف روزانه یک الی دوعدد از این خرما کمبود آهن را به طور کلی رفع می کند. و بسیاری از مشکلات مانند ضعف و خستگی را از بین می برد. از خرما مضافتی فراورده های خوب مانند شیره خرما تهیه می شود.

فروش خرما مضافتی درجه یک به صورت مستقیم

شما می توانید جهت اطلاع از فروش خرما مضافتی  در سایت خرما  ایران با مشاوران خوب ما تماس حاصل فرمایید. ما به شما خرمای تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

در سایت ما انوع خرمای ایرانی به صورت عمده و خرده عرضه می شوند. لطفا از دیگر خرما های خوب ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.